Pałka
Sztylet
-10 w rzucie na parowanie, gdy sztylet jest używany jako jedyna broń
Puginał
+5 w rzucie na trafienie, gdy puginał jest używany jako broń druga
-10 w rzucie na parowanie parowanie, gdy puginał jest używany jako jedyna broń
Lewak
+5 w rzucie na parowanie , gdy lewak jest używany jako broń druga
-10 w rzucie na parowanie parowanie, gdy lewak jest używany jako jedyna broń
Kordelas
+1 dotkliwości zadawanych ran
Po trafieniu w kończynę, 20% na odcięcie, jeśli siła 15 i rana ciężka
Tasak bojowy
+2 dotkliwości zadawanych ran
Po trafieniu w kończynę, 20% na odcięcie, jeśli siła 15 i rana ciężka
Szpada
+5 w rzucie na trafienie, gdy posiadana jest Walka szpadą I lub +10, gdy Walka szpadą II
Rapier
+5 w rzucie na parowanie, gdy posiadana jest Walka rapierem I
+5 w rzucie na trafienie, gdy posiadana jest Walka rapierem I lub +10 trafienie Walka rapierem II
Szabla
+5 w rzucie na parowania lub +15, gdy posiadana jest Walka szablą II
Topór jednoręczny
+10 w rzucie na trafienie
- 10 w rzucie na parowanie, gdy topór używany jest jako jedyna broń
Miecz krótki
+10 w rzucie na parowania
+5 w rzucie na trafienie
Długi miecz
Wymagania: Walka bezpośrednia II, Siła 5
+10 w rzucie na trafienie
+5 w rzucie na parowanie lub +10 gdy władany oburącz
Po trafieniu w kończynę, 20% na odcięcie, jeśli siła 15 i rana ciężka
Miecz dwuręczny
Wymagania:Walka bezpośrednia II, Siła 10
+5 w rzucie na parowanie
+2 rany
+1 do stopnia obrażeń
Po trafieniu w kończynę, 30% na odcięcie, jeśli siła 15 i rana ciężka
Labrys
Wymagania:Walka bezpośrednia II, Siła 10
+2 dotkliwości zadawanych ran
+1 do stopnia obrażeń
Trafienia krytyczne liczone podwójnie przy niszczeniu pancerza
Po trafieniu w kończynę, 30% na odcięcie, jeśli siła 15 i rana ciężka
Kostur
+5 w rzucie na parowanie lub +20, gdy Walka kosturem II
Okuty kostur
+5 w rzucie na parowanie lub +10, gdy Walka kosturem II
Buzdygan
+10 w rzucie na trafienie
+5 w rzucie na parowanie
Trafienia krytyczne liczone podwójnie przy niszczeniu pancerza średniego i ciężkiego
Młot bojowy
+5 w rzucie na parowanie
Trafienia krytyczne liczone podwójnie przy niszczeniu pancerza średniego i ciężkiego
Nadziak
+5 w rzucie na parowanie
+1 przebicia pancerza, gdy siła 10
Kiścień
Wymagania: Walka bezpośrednia II, Siła 10
+2 przebicia pancerza
-10 w rzucie do parowania, gdy kiścień używany jako jedyna broń
Morgenstern
Wymagania: Siła 5
+5 w rzucie na parowanie lub +10, gdy siła 10
+1 przebicia pancerza lub +2, gdy siła osiągnie 20
Dwuręczny młot
Wymagania: Walka bezpośrednia I, Siła 10
+2 dotkliwości zadawanych ran
+1 przebicia pancerza, gdy siła osiągnie 15 lub +2, gdy siła osiągnie 20
Każde trafienie jest traktowane jako krytyczne względem zniszczenia pancerza
Trafienia krytyczne liczone podwójnie przy niszczeniu pancerza średniego i ciężkiego
Gizarma/Włócznia/Pika
+1 przebicia pancerza
+1 dotkliwości zadawanych ran
Walcząc z posiadaczem odmiennej broni, atakuje pierwszy niezależnie od inicjatywy
Lanca
Wymagania: Siła 5
+2 przebicia pancerza podczas szarży z grzbietu wierzchowca
Kopia
Wymagania: Siła 5
+2 przebicia pancerza podczas szarży z grzbietu wierzchowca lub +3, gdy siła 15
Łuk krótki
Zasięg: 24/48/72/96/120; Przebicie: 1-60 +1;
Długi łuk
Zasięg: 44/88/132/176/220; Przebicie: 1-20 +2; 21-220 +1
Lekka kusza
Zasięg: 12/24/36/48/60; Przebicie: Brak
Ciężka kusza
Zasięg: 28/56/84/112/140; Przebicie: 1-40 +3; 41-140 +2
Pistolet
Zasięg: 10/20/30/40/50; Przebicie: 1-10 +2; 11-30 +1
Nóż
Zasięg: 2/4/6/8/10; Przebicie: Brak
Kamień /granat/petarda
Zasięg: 6/12/18/24/30; Przebicie: Brak
Oszczep
Zasięg: 12/24/36/48/60; Przebicie: 1-60 +1