Irlamandir RPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Forum RPG w unikalnym uniwersum.
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Zbrojownia

Go down 
AutorWiadomość
Władca Losu

Władca Losu


Wiek : 0

Zbrojownia Empty
PisanieTemat: Zbrojownia   Zbrojownia I_icon_minitimeSob Lis 18 2017, 21:17

Pałka

Sztylet
-10 w rzucie na parowanie, gdy sztylet jest używany jako jedyna broń

Puginał
+5 w rzucie na trafienie, gdy puginał jest używany jako broń druga
-10 w rzucie na parowanie parowanie, gdy puginał jest używany jako jedyna broń


Lewak
+5 w rzucie na parowanie , gdy lewak jest używany jako broń druga
-10 w rzucie na parowanie parowanie, gdy lewak jest używany jako jedyna broń


Kordelas
+1 dotkliwości zadawanych ran
Po trafieniu w kończynę, 20% na odcięcie, jeśli siła 15 i rana ciężka


Tasak bojowy
+2 dotkliwości zadawanych ran
Po trafieniu w kończynę, 20% na odcięcie, jeśli siła 15 i rana ciężka


Szpada
+5 w rzucie na trafienie, gdy posiadana jest Walka szpadą I lub +10, gdy Walka szpadą II

Rapier
+5 w rzucie na parowanie, gdy posiadana jest Walka rapierem I
+5 w rzucie na trafienie, gdy posiadana jest Walka rapierem I lub +10 trafienie Walka rapierem II


Szabla
+5 w rzucie na parowania lub +15, gdy posiadana jest Walka szablą II

Topór jednoręczny
+10 w rzucie na trafienie
- 10 w rzucie na parowanie, gdy topór używany jest jako jedyna broń


Miecz krótki
+10 w rzucie na parowania
+5 w rzucie na trafienie


Długi miecz
Wymagania: Walka bezpośrednia II, Siła 5
+10 w rzucie na trafienie
+5 w rzucie na parowanie lub +10 gdy władany oburącz
Po trafieniu w kończynę, 20% na odcięcie, jeśli siła 15 i rana ciężka


Miecz dwuręczny
Wymagania:Walka bezpośrednia II, Siła 10
+5 w rzucie na parowanie
+2 rany
+1 do stopnia obrażeń
Po trafieniu w kończynę, 30% na odcięcie, jeśli siła 15 i rana ciężka


Labrys
Wymagania:Walka bezpośrednia II, Siła 10
+2 dotkliwości zadawanych ran
+1 do stopnia obrażeń
Trafienia krytyczne liczone podwójnie przy niszczeniu pancerza
Po trafieniu w kończynę, 30% na odcięcie, jeśli siła 15 i rana ciężka


Kostur
+5 w rzucie na parowanie lub +20, gdy Walka kosturem II

Okuty kostur
+5 w rzucie na parowanie lub +10, gdy Walka kosturem II

Buzdygan
+10 w rzucie na trafienie
+5 w rzucie na parowanie
Trafienia krytyczne liczone podwójnie przy niszczeniu pancerza średniego i ciężkiego


Młot bojowy
+5 w rzucie na parowanie
Trafienia krytyczne liczone podwójnie przy niszczeniu pancerza średniego i ciężkiego


Nadziak
+5 w rzucie na parowanie
+1 przebicia pancerza, gdy siła 10


Kiścień
Wymagania: Walka bezpośrednia II, Siła 10
+2 przebicia pancerza
-10 w rzucie do parowania, gdy kiścień używany jako jedyna broń


Morgenstern
Wymagania: Siła 5
+5 w rzucie na parowanie lub +10, gdy siła 10
+1 przebicia pancerza lub +2, gdy siła osiągnie 20


Dwuręczny młot
Wymagania: Walka bezpośrednia I, Siła 10
+2 dotkliwości zadawanych ran
+1 przebicia pancerza, gdy siła osiągnie 15 lub +2, gdy siła osiągnie 20
Każde trafienie jest traktowane jako krytyczne względem zniszczenia pancerza
Trafienia krytyczne liczone podwójnie przy niszczeniu pancerza średniego i ciężkiego


Gizarma/Włócznia/Pika
+1 przebicia pancerza
+1 dotkliwości zadawanych ran
Walcząc z posiadaczem odmiennej broni, atakuje pierwszy niezależnie od inicjatywy


Lanca
Wymagania: Siła 5
+2 przebicia pancerza podczas szarży z  grzbietu wierzchowca


Kopia
Wymagania: Siła 5
+2 przebicia pancerza podczas szarży z  grzbietu wierzchowca lub +3, gdy siła 15


Łuk krótki
Zasięg: 24/48/72/96/120; Przebicie: 1-60 +1;

Długi łuk
Zasięg: 44/88/132/176/220; Przebicie: 1-20 +2; 21-220 +1

Lekka kusza
Zasięg: 12/24/36/48/60; Przebicie: Brak

Ciężka kusza
Zasięg: 28/56/84/112/140; Przebicie: 1-40 +3; 41-140 +2

Pistolet
Zasięg: 10/20/30/40/50; Przebicie: 1-10 +2; 11-30 +1

Nóż
Zasięg: 2/4/6/8/10; Przebicie: Brak

Kamień /granat/petarda
Zasięg: 6/12/18/24/30; Przebicie: Brak

Oszczep
Zasięg: 12/24/36/48/60; Przebicie: 1-60 +1
Powrót do góry Go down
 
Zbrojownia
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Irlamandir RPG :: Informacje dla graczy :: Informacje dla graczy :: Dział Mechaniczny-
Skocz do: